Skip navigation

Palvelumuotoilun perusopinnot

Article categories: Conferences, Courses, Fairs & Seminars

Palvelumuotoilun tehopaketti

Asiakas on tänä päivänä yhä vaativampi. Se asiakkaan saama palvelu, joka vielä eilen oli tarpeeksi, ei tänään riitä alkuunkaan. Asiakas on yhä enemmän kiinnostunut saamastaan hyödystä ja kokonaisvaltaisesta asiakkaana olemisen kokemuksesta. Suosittelut ovat hänelle tärkeämpiä kuin paraskaan yrityksen tekemä mainonta.
Apuun on tullut palvelumuotoilu, jossa organisaatiota kehitetään kokonaisvaltaisesti niin, että asiakas on aina keskiössä.
Koulutuspäivän tavoitteena on johdattaa osallistujat asiakkaan palvelupolun kehittämiseen ja innostaa organisaatioiden henkilöstöä ajattelemaan ja kehittämään yrityskuvaansa kokonaisvaltaisesti.